Music from Angola – Orquestra Sinfónica do Kaposoka

Orquestra Sinfónica do Kaposokais a project for children from poor families in Sambia and Angola, that started on October 2008. Here’s one of their songs! Like it, share it, it’s a great project!

I found this great one in Kapitololo’s Charts :)

About these ads

16 thoughts on “Music from Angola – Orquestra Sinfónica do Kaposoka

  1. Pingback: Just Watch and Smile « Cee's Life Photography Blog

  2. Und wieder einmal der Pachelbel Kanon! Sehr schön! Wenn es auch etwas gewöhnungbedürftig klingt. Ich weiß nicht wie meine Mutter das früher ausgehalten hat – Geigenklang ist in den ersten Jahren einfach schrecklich :)

    • ja, finde ich auch! Aber solche Projekte verdienen Anerkennung, die Kinder sind oft traumatisiert und aus ärmsten Verhältnissen! Hoffe die Musik hilft ihnen! Ein weiteres Beispiel ist ein Chor aus Uganda(findest ihn in der Kategorie Uganda) ;)

  3. Pingback: One Lovely Blog Award « Cee's Life Photography Blog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s